Úvod » Reporty

Freeridová sobota u Břežan

publikováno 13.10.2008 (aktualizováno 10.06.2009)

Sobotní ráno jak malovaný,všude bílo a já už se nemůžu dočkat freeridů na který máme dneska celej den...
..no ono vlastně nebylo ani tak bílo jako spíš šedo,žádnej sníh ale smog jak malovanej ale ty freeridy ty budou jak víno:)
Sjedu k Amigovi,sedáme do káry a razíme pro tetu Rendu, která si ještě díky zranění bude muset na pojezd pár dní počkat:( ale alespoň snámi vyráží na príma vejlet jako hlavní dokumentaristka za což jí tisíceré díky.

Dorážíme na místo, naším cílem je tentokrát oblast přes řeku proti Zbraslavi - Břežanský kopec k údolí kde je v lese pár bikovejch skoček..jen je bez mapy najít, parkujem hnedle vedle týpka co na parkovišti prodává burčák,brambory a cibuli(dobrá kombinace:)
Čapnem věci a valíme do kopce,hnedle kolem zviřátek co tu bydlej v lesní zoo...po úžasný horský tůře která panoramatama,mlhou,Rendinym červeným tričkem s bílím křížem a při troše fantazie zasněženejma vrcholkama, nemůže připomínat nic jinýho než Švýcarsko.
Po pár kilometrech šmajdání povětšinou do kopce, touhle Švýcarskou nádherou se dostaneme na jakousi mítinku nebo snad palouček:)u kterýho oblíkáme věci,protáhnem se a jdem na věc, první rádobysjezd po cestě nic extra...následuje další šlapanec,pak se před námi ale otvírá moc pěkná lesní stráň pokrytá listím, párkrát sjíždíme a pokračujem dál tímhle zaslíbeným směrem.
Od tý doby už nás čekaj jen samý perfektní cesty,zalisťěný(podzimní synonymum slova zasněžený)freeridový sjezdíky lesem...

Po několika pěknejch jízdách a šlapání kopců a několika bříškopádům(v mym podání)dáváme s Amigem pauzu,Renďa může pauzírovat maximálně tak bránici,páč se nám každou chvíli chláme..Během pauzy se potkáváme s Vojtou ze Zbraslavi se kterým jsme byli domluvený že dorazí(dal si trochu načas-čekal až opadne mlha)no naštěstí se tak stalo a po"pauze"už je všude kolem nádherný azuro a sluníčko...
Vyrážíme na bikovou crossku která je hnedle vedle, vlastně všechny dobrý sjezdíky jsou hned u sebe..nějak teď ani nevim proč jsme si dali po ránu těch x kiláků po Švajcu??!Žeby decánko špatným směrem?:)

Crosska je parádní a i po vyjetí z ní sjezd ještě dost dlouho pokračuje,takže super dlouhej sjezdík s několika skočkama který celkem slušně kopou..
Poté se ještě vydáváme na sjezdík po pěšině s dalšíma skokánkama a na závěr finální hc dh zpět k parkovišti, cesta sice celkem široká(tak kolem 3m.)dokonce místama i něco jako přírodní "U"čko ale pak už je to prudkej lehce kamenitej svah dolu kde je po pravý straně pěknej sráz dolu k potoku...no nejsme přece softtým:)takže jedem,stojí to za to každou chvíli se někdo válí ale po chvíli se do toho dostáváme a nakonec je to jeden z parádních sjezdů tohohle nádhernýho sobotního dne,finišujem mohutným powerslajdem u výběhu jelena(nebo co je to za paroháče).
Loučíme se s Vojtou a frčíme zpět domů do Prahy, do naší oblíbené hospy, na tatárkček, na Budvárek, kterej je jedinečnou tečkou za překrásným dnem kterej by ani v Hollywoodu nebo Bollywoodu nepoštelovali líp.

So see you next wkd na stejným místě tentokrát v hojnějším počtu, užijem zas parádní den(snad vyjde stejně i to počasí) a zakončíme ho rozlučkovou oslavou s Amigem(jinak řečeno: the best party of autumn 08´)